I .CZĘŚĆ WSTĘPNA
1 czynności organizacyjno-porządkowe
2 zabawa ożywiająca
II
Ćwiczenia kształtujące
II B
CZĘŚĆ GŁÓWNA
CZĘŚĆ III KOŃCOWA
Czynności organizacyjno- porządkowe
|
Zbiórka, powitanie, raport, podanie zadań lekcji, sprawdzenie gotowości do ćwiczeń.
,,Berek ranny”- wybrana osoba jest berkiem ,każdy złapany przez berka trzyma się za miejsce gdzie go dotknięto -tam został ,, zraniony”. W takiej pozycji goni i ,,rani” inna osobę.
Wolny bieg w terenie
-bieg przodem z przyśpieszeniem na wyznaczonym odcinku.
-bieg przodem z wykonaniem obrotu o 360 stopni wokół własnej osi ciała w wyznaczonym miejscu.
TOR PRZESZKÓD
Pokaz i objaśnienie sposobu pokonania toru.
- przejście po wąskim leżącym drzewie dowolnym sposobem,
- przejście przez tor przeszkód trudną trasą z przeszkodami po wąskiej wodnistej ścieszce tylko po kamykach.
Marsz uspokajający po lesie
-wykonanie ,,agrafki-dłonie splecione za plecami
-skłony w przód połączone ze spokojnym oddychaniem
Zbiórka, pożegnanie, podsumowanie przebiegu zajęć.
|
3 min
5 min
10 min
20 min.
(poko-nuje-my tor 2- 3 razy)
5min.
|
Ustawienie w szeregu.
Rozpoczynamy zabawę na gwizdek N.
Nie wolno łapać osób przez które sami zostaliśmy przed chwilą złapani.
N:Należy pamiętać o zachowaniu bezpiecznych odległości między sobą.
N koryguje błędy uczniów podczas wykonywania ćwiczeń.
Wiadomości: zasady bezpieczeństwa podczas pokonywania toru.
Tor przeszkód należy pokonać w najkrótszym czasie.
Postawy: samokontrola i samoocena podczas ćwiczeń.
Ustawienie: luźna rozsypka:
Ustawienie w szeregu.
|